woensdag 26 januari 2022

Via videoverbinding

F.J. Paas

Twee videovergaderingen van provinciale staten met tussendoor een schriftelijke stemming. De videovergaderingen zijn terug te kijken via https://groningen.stateninformatie.nl

Opening / vaststelling agenda videovergadering (1)

Het besluit tot benoeming van mevrouw Van Hoorn (GroenLinks) en van de heer Hamster (ChristenUnie) als lid van gedeputeerde staten is vastgesteld via een schriftelijke stemming. De heer Hamster en mevrouw van Hoorn hebben de benoeming geaccepteerd en zijn door de voorzitter beëdigd.

In de vergadering heeft de voorzitter een samenvatting gegeven van het door de integriteitscommissie verrichte onderzoek naar de geloofsbrieven van de voorgedragen kandidaat-gedeputeerden.

Statenbesluit benoeming van M.K. van Hoorn en H.J. Hamster tot lid van het college van gedeputeerde staten
    Schriftelijke stemming
    Opening / vaststelling agenda videovergadering (2)
    Uitslag schriftelijke stemming